A királyné tündöklése
Bejött hivatali kézbesítőnk, Imre az irodába, ránézett a címlapra, és megjegyezte: már megint Nohab?
Igen, Imre már megint – horgadtam fel kissé –, de elárulnád, miért „megint”?
Pestszentimrén szórt követ a Kárpát Vasút gépe
Megkezdődött a szokásos vágányzár a 142-es, Budapest–Lajosmizse–Kecskemét vonalon. A korábbi években is a nyári szezonban dolgoztak itt. Az idei vágányzár június 17-étől július 9-éig tart, ez idő alatt Kőbánya-Kispest és Dabas között csak munkavonatok járnak a 142-esen, az utasokat pótlóbuszok szállítják.
Vonattal szállították el a fehérvári ideiglenes peront – iho.hu-ról szemlézve
Szerdán tizenöt Ks kocsival indult útnak a székesfehérvári állomás átépítése miatt Fehérváron bevetett ideiglenes peron. Ha most furcsán néz, megértjük, de tény: vannak ideiglenesperon-elemek is, méghozzá betonból, L-alakúak, szép nagyok, nehezek.
Ludmilla a vicinálison – iho.hu
Egy zsákvonal szürke hétköznapjaiban nem sok fotótéma akad. A mindennapi szóló Bz motor mellett heti három alkalommal a Rail Cargo Hungaria teljesít tehervonati szolgálatot remot Szergejjel. Néhány helyi agrárvállalkozás jóvoltából viszont – főleg az aratásokat követően – különböző magánvasutak gépei is megjelennek Nagyatádon.
Klasszik BoBo az ócskavas telepen – iho.hu-ról szemlézve
Nyár óta a DB Cargo is szállít ócskavasat a kőbányai Ereco hulladékfeldolgozóból. A Románia felől érkező huszonnyolc kocsis vonatokat a cég Lőkösházától Rákos állomásig valamelyik saját villamos mozdonyával húzza, a Rákosról kiágazó iparvágányon pedig általában a Kárpát Vasút emberei és gépei dolgoznak.
Adatvédelem
ELÉRHETŐSÉG
E-mail:
Telefononszám: +36 70 615 55 54